Page MenuHomeFeedback Tracker

Byrgesen
User

Projects

User does not belong to any projects.

User Details

User Since
Jun 28 2013, 9:54 PM (328 w, 2 d)

Recent Activity

May 11 2016

Byrgesen added a comment to T116060: Player can go bankrupt.

Perhaps an entire banking "mini game" where you can borrow money and find sponsors, like mentioned above :)
I kinda like the idea of taking a loan and having to earn more to pay it all back and get back on your feet, but sponsors are also very "authentic" :)

May 11 2016, 2:17 PM · Take On Mars

May 10 2016

Byrgesen added a comment to T96478: Eat, drink, or bandage instantly when on a ladder.

Just remove the option to use any kind of item, while on a ladder basicly.
It makes no sense to start eating or drinking while climbing a ladder tbh :)

May 10 2016, 9:05 PM · DayZ
Byrgesen added a comment to T93851: Craft (Pristine) Improvised Courier Bag with Badly Qualty of Sack and Rope.

Yes Snow, thats exactly what he means.
How can something go from being in poor condition, seperatly, to be in pristine condition, when you combine it hehe.

Ive not seen this happen yet, but it should not happen tbh.

May 10 2016, 7:32 PM · DayZ
Byrgesen added a comment to T88122: Show patch notes on main screen.

Do it exactly like BI did for Take On Mars, worked like a charm and looked beautiful aswell.

Since both are BI games, you should be able to "borrow" code, right? ;)
Makes the job a little easier tbh hehe.

Assuming the codes are compatible ofc.

May 10 2016, 4:07 PM · DayZ
Byrgesen added a comment to T86912: #vote kick-command IS instakick (on all servers??) without any admin privileges.

If its anything like Arma is (which im quite sure it is) it can be disabled server side, through configs.
So its not really a bug, but a feature "leftover" from Arma, simple needs to be disabled server side.

Simply disable voting and viola :)

Ohh and James, private servers are fixing it? What private servers? lol

May 10 2016, 3:08 PM · DayZ
Byrgesen added a comment to T69010: Medics, Engineers, AT/AA Soldiers and EODs are unable to take their special equipment with them on parajumps.

I want to add that if you put on a regular backpack, fill it via VAS and then change to a parachute, you can keep your items inside the parachute.

Dunno if its intentional, but it seems to be a work around for this "issue".

May 10 2016, 4:16 AM · Arma 3
Byrgesen added a comment to T68518: When deploying parachute server crashes..

We experienced this bug 3 times last night with 45+ people on the server.
We where gonna do para jumping for the entire platoon, but 3 times in a row at the exact same time, the server crashed.
At the same time server was crashing, we all heard popping noises in our speakers, as if it was switching from stereo to mono and back again, over and over.

The crash happened the second people jumped out and started deploying shuttes.
Could it be possible this is related to high amount of players somehow?

We have done the parachute jump with 10-20 people just fine, but as soon as you get over 40, it crashes every time.

May 10 2016, 3:57 AM · Arma 3
Byrgesen added a comment to T65445: Newest CD key checking breaks HC.

Still doesnt work as of v.0.72 stabile branch.

Are there any plans for making this work in the future?
It cant be true we will be forced to buy 2 copies of the game, just to do some testing with HC tbh.

I believe the ideal solution would be to have a HC.exe, which you can run 1 instance of on each steam account, similar to the current arma3.exe setup, but dedicated HC executable.
Dunno if its to difficult to implement though, but something has to be done.

May 10 2016, 1:59 AM · Arma 3

May 9 2016

Byrgesen added a comment to T58810: [Feature request] Separate mouse sensitivity setting for vehicles.

Yes, give us the option to adjust this seperatly from mouse sensitivity.
Its a must have for drivers.

May 9 2016, 4:02 PM · Arma 3